La formació, organitzada per la Diputació de Barcelona i el Barcelona Convention Bureau, s’ha celebrat a la casa Coll i Regàs de Mataró
El Maresme ha acollit una vintena de representants de diferents territoris de la província de Barcelona que treballen el segment del turisme MICE, que comprèn les estades i activitats relacionats amb les reunions, incentius, convencions i esdeveniments. Han assistit a la formació titulada “Com posicionar i comercialitzar una destinació en el sector MICE?”, a càrrec d’Àgata Puigmal, del grup Eventoplus. La formació ha estat organitzada per la Diputació de Barcelona i el Barcelona Convention Bureau. Es tracta d’una formació que té com a objectiu donar eines per assentar les bases de la promoció i crear una bona estratègia de màrqueting i comercialització en el camp del turisme de reunions.
El Consorci de Promoció Turística Costa del Maresme ha estat l’amfitrió de la jornada i ha presentat als diferents territoris la proposta de turisme MICE al Maresme. També ha donat a conèixer la pàgina web específica per al segment del turisme de reunions i esdeveniments, Maresme Events, que en només un any des de la seva creació aglutina més d’un centenar d’ubicacions en les quals es poden celebrar des de reunions de petit format fins a congressos amb un número important de participants, passant també per activitats de foment de la cohesió de grup. Compta amb allotjaments, auditoris, teatres, espais singulars, propostes de gastronomia, d’incentius i diferents tipus de serveis relacionats amb el turisme de reunions.
Al finalitzar la jornada formativa, els assistents han gaudit d’una visita guiada a la Casa Coll i Regàs, un important edifici modernista a Mataró i un espai singular, seu d’esdeveniments i reunions corporatives.
El Consorci aposta pel turisme MICE com un nou motor que està agafant embranzida i guanyant adeptes al Maresme. Durant aquest any es crearà una estratègia específica per aquest producte turístic per acabar de consolidar-lo i donar-li un impuls personalitzat.