Si una cosa hem après l’any 2020 és que no ens agrada estar tancats a casa ni a la ciutat.
De fet la demanda d’espais naturals ha augmentat considerablement perquè estem bojos per sortir a respirar aire pur.
Al final, som animals com qualsevol altre i necessitem tenir llibertat de moviments, socialitzar i relacionar-nos.
Amb tant de confinament, ens fan falta trobades i contacte humà, però molt que ho vulguem, la nova normalitat no serà el mateix que abans.
En aquest nou context, el risc de rebrots i nous confinaments posen a prova la programació d’esdeveniments, pero això, ha d’estar preparat per aportar moltes garanties de seguretat sanitària i molta flexibilitat.
L’esdeveniment del futur serà d’un format més petit, i híbrid en molts casos. Necessitarà més espai per menys persones i tindrà nous objectius.
El sector aposta per la participació, per l’autenticitat, la proximitat, per tornar als origens. Aposta per tot allò que estigui fet a prop nostre i sobretot que segueixi criteris de sostenibilitat en 360º, tant socials, com ambientals i econòmics.
Les empreses volen recolzar el teixit empresarial local, per tal que puguem ressorgir i enfortir-nos mútuament.
El repte dels organitzadors será saber inventar noves històries per fer vibrar els participants.
Amb el confinament moltes empreses han descobert que el teletreball és més rentable en molts casos, però que el contacte humà es necessari per mantenir vius els equips.
Aquest nou escenari obre la porta a un nou tipus de reunió.
Tenim clar que no ens quedarem sense tracte humà, som éssers sociables, només que haurem de pensar en noves fórmules que garanteixin la seguretat.